چند ساعت ديگه تا رويال رامبل
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 68896
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : Awesome!shima
چند ساعت ديگه بيشتر تا رويال رامبل نمونده...دقيقه به دقيقه منتظرشم...نصفه شب ما شروع ميشه و ما فردا ميريم اردو و اجازه داريم گوشى بياريم(هر چند اگه اجازه هم نداشتيم ميوورديم) و من حتى با گوشى هم شده نتايجو ميزارم حتما....ديدين چى شد؟؟؟؟؟؟استفافى فوضول تا تونست بين ايميلام پارازيت انداخت....حالا که کارش دارم،معلوم نى کدوم قبرستون گورشو گم کرده که جواب نميده ... ايميلمو مسدود کرد نشست يه جااااا البته همچين مسدودم نيست همه ى ميلام بشون ميرسه فوقش جوابمو نميدن.....ماريسم که هميشه تو آفسايده...عوضى...ولى در کل خعلى کار وحشتناکى کردم....نبايد به ميز ميل ميدادم ولى بايد ميدادم نميدونم خوب بود يابد ولى هم خوشحالم هم ناراحت....حق داشت!من 15 اون 32 ....خداييش خودمم بودم همينو ميگفتم! گناه داشت عزييييييزم چقد خسته ميشه مگه آدم آهنيه شيش تا شو در هفته داره؟؟؟ولى اگه نداشته باشه که من نميبينمش = دلم براش تنگ ميشه! يه چيزا ديگه هم بش گفتم:اسمشو به ايرانى نوشتم بعد بش گفتم اسمت به ايرانى يعنى Desk! هههههه بش گفتم همه ى فنات و فينيشرتو بلدم! درضمن من فردا ساعت هفت و نيم شايد زودتر انلاينم هر کى پايه ست بياد....

نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت15:25---9 بهمن 1391
خخخخخخ.. اورین بهش گفتی اسمش چی میشه به ایرانی... خخخخخخخخ هر چى تو دلم مونده بود بش گفتم هرچى....باور کن حالا تو دلش گفته اين ديه کيه!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: